مجموعه پروار بندان شما را به خرید بهترین محصولات شترمرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =

خرید عمده گوشت شترمرغ تازه

 

گوشت شترمرغ تازه یکی از پرطرفدارترین انواع گوشت های است که به خاطر مواد مغذی و ویژگی های منحصربفرد از خرید و فروش بالایی برخوردار است.

این محصول با توجه به لذیذ بودن و داشتن انواع ویتامین‌ها و ریز مغذی‌ها برای بدن بسیار مفید است. به همین خاطر است که خرید عمده گوشت شترمرغ تازه‌ باید از برندها و تولیدکنندگانی صورت بگیرد که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارند.

خرید عمده گوشت شترمرغ تازه

مواد مغذی و ویتامین ها

مواد مغذی و ویتامین های گوشت شترمرغ شاید برای شما نیز جالب باشد که گوشت شترمرغ در رده گوشت‌های قرمز طبقه‌بندی می‌شود. اما خواص زیادی که این گوشت دارد باعث پرطرفدار بودن آن در بین مردم شده است.

گوشت های قرمز اکثراً مضر بوده و باعث بالا رفتن کلسترول خون می شود. اما گوشت این جاندار که نوعی پرنده است در رده گوشت های قرمز طبقه بندی شده و دارای خواص منحصر به فردی است که ما در زیر به انواع ویتامین های گوشت شتر مرغ اشاره می کنیم.

  • ویتامین‌ها گروه B : میزان ویتامین‌های خانواده گروه b در این محصول بسیار بالا بوده و به کمک این گروه است که سیستم‌ عصبی کارکردی بهتر پیدا می کند.
  • منیزیم و روی و آهن: با توجه به بالا بودن این سه عنصر در گوشت بوقلمون می توان گفت برای افرادی که از فقرآهن و همچنین ریزش مو رنج می‌برند بسیار مناسب است.
  • کلسترول پایین: گوشت شتر مرغ تنها گوشت قرمزی است که نسبت به گوشت ماکیان دیگر دارای کلسترول و چربی پایین تری است.
  • ویتامین E: این گوشت منبع ویتامین نایاب E است و به عنوان موثر ترین آنتی اکسیدان طبیعی شناخته می شود.
  • امگا۳: با توجه به داشتن انواع ریز مغذی‌ها و اسید های چرب مثبت جزء پر خاصیت ترین گوشت ها در پایین نگه داشتن چربی های بدن می باشد.

استعلام قیمت گوشت شترمرغ تازه

استعلام قیمت گوشت شترمرغ تازه هنگامی که بخواهید از قیمت گوشت شتر مرغ مطلع شوید بهترین و سریعترین روش استفاده از سایت اینترنتی است، که می توانید استعلام قیمت این محصول را انجام دهید.

وجود بازار خرید و فروش مناسب برای انواع محصولات گوشتی باعث شده که امکان گرفتن استعلام قیمت آنها کاری بسیار آسان و سریع باشد.

و با سرعت و اطمینان بیشتری می توانید این کار را انجام دهید.

مجموعه ما افتخار دارد، با توجه به کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب که برای این محصول ارائه کرده، گامی موثر در کاهش قیمت آن برداشته و باعث جلب رضایت خریداران شده است.

با توجه به توان تولیدیبالایی که شرکت ما دارد توانسته‌ایم علاوه بر پوشش دادن بازارهای داخلی  به کشورهای خارجی نظیر کشورهای خاورمیانه، عربی و اروپایی نیز پیشرو در صادرات باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید خیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129375123

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: majidposhtibani@gmail.com

مجموعه پروار بندان شما را به خرید بهترین محصولات شترمرغ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید